Blogger sind wichtig, wenn man daran glaubt und das auch gut verkauft. Ob das so ist oder nicht, spielt dabei keine Rolle. Und so landet man als wichtiger Blogger irgendwann in einer, zwei, drei, x Akten. Ihr glaubt das nicht? Dann lest den kompletten Artikel auf PR Week, ein Auszug:
Edelman, teaming up with marketing intelligence firm Intelliseek, has released a directory of the most influential bloggers.
The directory, available only to Edelman clients, profiles bloggers in business, consumer packaged goods, consumer technology, healthcare, and marketing and public relations. The directory also gives advice on blogger behavior and jargon. A white paper (.pdf) about the directory is available for download at both Edelman’s and Intelliseek’s websites.
Edelman and Intelliseek developed a set of criteria that determines which blogs wield the most influence. Those criteria including number of hits, Google ranking, number of other sites that link to the blog, and the frequency with which the mainstream media uses it as a source.
via Corporate PR
[…] 1:39) – Topics: Blogging
Sehpferd referenziert den Artikel auf dem MEX Blog “Bloggen heißt in einer Akte landen“: Etwas ein […]