so heißt der Vortrag „Censorship, Culture & Chinese Netizens“ übersetzt. Gehalten von Kaiser Kuo:
Zur Rednerperson Kaiser Kuo schreibt b.tween:
By day, Kaiser is the mild-mannered group director of digital strategy for Ogilvy, China, where he scouts promising technology companies for good strategic fits with Ogilvy/WPP and ponders the future of digital marketing in China in his Digital Watch blog
By night, he is the unrepentant lead guitarist for the Chinese Heavy Metal band Chunqiu. At other times, he’s the father of two very young headbangers, a satirist for a local expatriate magazine with a long-running column called Ich Bin Ein Beijinger – soon to be published as an anthology of the same name – and a very competent Sichuanese food chef
Insofern sollte man den Vortrag entsprechend filtern, da sich Kaiser wohl kaum offen und kritisch zu der Entwicklung der chinesischen Netzkultur äußern kann und wird, die unmittelbar mit staatlicher Kontrolle verbunden ist.
Neue Stellenangebote
Vergütetes Praktikum PR / Social Media (m/w/d) Uba GmbH in Hamburg |
||
HR Spezialist Recruiting/ Social Media / Kommunikation (m/w/d) PREFAG Carl Rivoir GmbH & Co. KG in Walzbachtal |
||
Werkstudent im Onlinemarketing (Content & Social Media) (m/w/d) Concordia Versicherungsgesellschaft a. G. in Hannover |