Google startet diesmal kein Blog für eines seiner Services (AdSense, AdWords, ….), sondern eine Art von Entdeckungs-Blog mit einer speziellen Ausrichtung:
Our goal for the blog is to communicate with you, our advertisers and agencies. We’ll talk about the ways in which CPG is tackling the changing world of online marketing and how we work with advertisers to create the best experience for their customers. We’ll also strive to keep you on top of relevant news from Google that can affect CPG. And in the spirit of fun, we’ll post snippets and random items that are provocative, funny, or occasionally leave us scratching our heads.
via Google Watchblog
btw, ein ganz netter Ansatz per se für ein Unternehmen, dem User etwas zu liefern, das nicht unbedingt direkt mit dem Unternehmensangebot zu tun hat;)
Neue Stellenangebote
Content- & Social Media Manager:in (m/w/d) fischerAppelt in Hamburg |
||
Content Creator Social Media (m/w/d) Erlebnisbauernhof Gertrudenhof GmbH in Hürth |
||
Studentisches Praktikum – Video- & Social-Media-Marketing im Bankwesen (m/w/d) Taunus Sparkasse in Bad Homburg vor der Höhe |