grins… McDonalds wollte Edelman beistehen und wie es kommen musste, wurden zwei Fake-Blogs entdeckt. Mehr dazu beim Consumeristen und AdRants
The Consumerist points to 4railroads and McDmillionwinner (link goes to Google cache as someone inside McDonald’s apparent said „oops“ and pulled the blog) and explains how the two sites are inter-related. Even though they carry dead giveaway copy written not by bloggers but by copywriters, the two blogs do not mention any association with McDonald’s or Monopoly.
via Werbeblogger
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Junior PR Manager – B2B / B2C / Corporate Communication / Social Media (m/w/d) dot.communications GmbH in München |
||
Social Media Manager (m/w/d) Performance Marketing web-netz GmbH in Lüneburg bei Hamburg |
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Junior PR Manager – B2B / B2C / Corporate Communication / Social Media (m/w/d) dot.communications GmbH in München |
||
Social Media Manager (m/w/d) Performance Marketing web-netz GmbH in Lüneburg bei Hamburg |
||
Online Marketing Manager – Social Media / SEO / Grafikdesign / CMS (m/w/d) reputatio AG in Pforzheim |
||
Social Media Manager (m/w/d) fernao group GmbH in Köln |
||
Social Media Manager (m/w/d) Kyberg Vital GmbH in Unterhaching |
||
Social Media Manager (job for all genders) Metabowerke GmbH in Nürtingen |
||
Social Media Manager / Marketing Specialist (m/w/d) Schwerpunkt Digital, 50% Remote AVART Personal GmbH in Hamburg |
Ich denke mal, da wird in nächster Zeit noch eine Menge in der Richtung zu lesen sein. Und besonders befürchte ich, dass durch die immer lauter werdende Berichterstattung auch mehr Agenturen auf die Idee kommen werden, es „besser zu können“ als Edelmann. Ich prophezeie mal die nächsten 2 Jahre als große Ära der Flogs.