der nennt sich Zookoda und meldet via Mail, dass die ihren Laden verkaufen wollen:
Zookoda has been a great success since its launch on 13th March 2006. Over 5200 blog publishers have adopted Zookoda as their blog marketing tool of choice with a total circulation in excess of 1.2 million. www.zookoda.com is ranked in the Top 1% of URLs across the net (according to www.alexa.com) and has a rolling 3 month average ranking of around 15,000. According to www.technorati.com there have been over 700 articles written about Zookoda.
Wozu Zookoda gut ist? Es ist ein prima Newsletter-System für Blogger. Die Blog-Artikel werden via Mail versendet. Genauere Beschreibung siehe alten Artikel.
Frage an die Newsletter-Empfänger: Soll ich vor dem Verkauf Eure Mail-Adressen killen oder was tun? Immerhin habe ich ja keine Ahnung, wer Zookoda kaufen wird.
Neue Stellenangebote
Growth Marketing Manager:in – Social Media GOhiring GmbH in Homeoffice |
||
Content Creator Social Media (m/w/d) CSU-Bezirksverband Augsburg in Augsburg |
||
Social Media Manager (Fokus: Community Management Supervision) (w/m/d) – befristete Elternzeitvertretung für 18 Monate Yello Strom GmbH in Köln |
kannst mir ja deren Funktionalitäten mal notieren, vielleicht kann man ja einen ähnlichen/gleichen Dienst selbst initieren.
Ich bin zwar nicht drin, aber ich plädiere für killen und dann den feedburner-Newsletter nutzen… 😉