eine Firmen-Umfrage über Blogs, von Makovsky + Company, 2006 State of Corporate Blogging Survey (.pdf): The national telephone survey of senior executives (directors and above) of a cross-section of Fortune 1000 companies was conducted in February 2006 by Harris Interactive® in conjunction with Makovsky + Company, a leading independent global public relations and investor relations consultancy
Positon der Interviewten: 32% Director, 47% Vice President, 1% Group VP, 1% Division VP, 2% 1ST VP, 9% Senior Vice President, 2% Executive Vice President, 2% Chief Financial Officer (CFO), 2% Chief Executive Officer (CEO), 1% President, 1% Officer, 1% Controller, 1% Treasurer, 1% Other,
Neue Stellenangebote
Mitarbeiter (m/w/d) Employer Branding (Schwerpunkt Social Media) Continentale Krankenversicherung a.G. in Dortmund |
||
Social Media Manager (m/w/d) Kyberg Vital GmbH in Unterhaching |
||
Mitarbeiterin/einen Mitarbeiter (m/w/d) für den Bereich Social Media/Content-Creation Evangelische Kirche der Pfalz in Speyer |
siehe auch Makovsky-Blogartikel
via Lex Blog
Neue Stellenangebote
Mitarbeiter (m/w/d) Employer Branding (Schwerpunkt Social Media) Continentale Krankenversicherung a.G. in Dortmund |
||
Social Media Manager (m/w/d) Kyberg Vital GmbH in Unterhaching |
||
Mitarbeiterin/einen Mitarbeiter (m/w/d) für den Bereich Social Media/Content-Creation Evangelische Kirche der Pfalz in Speyer |
||
Praktikum/Werkstudententätigkeit Videoerstellung und Social Media (SoSe 25) Festool Group in Wendlingen (bei Stuttgart) |
||
Praktikant – Marketing & Kommunikation / Social Media (m/w/d) Allianz Kunde und Markt GmbH in Unterföhring (bei München) |
||
Event Manager – live experience / Social Media / Konzeption (m/w/d) KundenbüroHH GmbH & Co. KG in Hamburg |