(wegen einem Vortrag)
Space, The Final Frontier (das Original, wers lieber mag)
Space, the final frontier. These are the voyages of the web users. Their continuing mission: To explore strange new sites. To seek out new contacts and new habits. To boldly go where no PR professional has gone before.
der Eroberungszug des Webusers
The Evolution of Social Software + Liste mit Userzahlen, Blogs, the Rise of Citizen Journalism
The Significance of Social Software, Danah Boyd (Video), Danah Boyds Thougths on Social Software
Social Software = Werbekings, Trafficzahlen
Spezialisierung
Wikipedia
Coca Cola, Myspace, Background
Mini-PR
Viraleffekte?
Pressemeldung 2.0
TV goes Social Software
HP Change Artists, Hintergrund
Second Life, the new Web Era?
Doritos, Super Bowl, UGM
public PR Pitch Subway, Background
Ist Online-PR eine Totgeburt? Brauchen die User überhaupt noch „PR“ in Zukunft? PR-Agenturen?
Meinungen, wie sich die Online-PR in Zukunft angesichts der immensen Eroberung des Netzes seitens der User überhaupt entwickeln wird und kann?